stay tune

Friday, March 5, 2010

hari rehat saya~

hari ini hari rehat saya...
kenapa saya kate hari ni hari rehat????


sy baru pulang dr pr0gram pengisian r0hani..pr0gram t0k didik jiwa..pr0gram t0k teng0k balik diri...pr0gram t0k ingtkan balik tujuan kita diciptakan...

ISK = Ini Sejarah Kita


lame sgt dh xde owg nk peringatkn diri mcm pr0gram dulu..zmn sk0la dlu ye la..b0ley kate mknn la...sentiasa ad..blambak2..tp skrg..dgn keadaan ms n aktvti y agk2 padat,,sush gak la klu nk j0in pape y xde lam jadual.. ade mase mesti nk rehat...

n kenapa lg sy kate hari ini hari rehat sy???

pat0tnye..pagi td..sy berada di padang..mungkin dr puk0l 7.30 pg sampai 10.00 pagi..sy ingin melatih team, b0la baling...sy ingin memantapkan lagi skill rakan-rakan sepasukan sy..sy ingin membina stamina ahli pasukan saya..sy ingin menunjukkn beberapa skill t0k bermain..n bmacam2 lagi y saya dah rangka t0k pagi ini...

lanjutan dari game y saya maen petang semalam..dr k0l 3ptg sampe 5ptg...sy lihat rakan2 saya mempunyai kemahiran untuk bermain tetapi pandangan peribadi mereka perlukan lagi latihan..jadi sy tetapkan t0k latihan pg ini...

ape y mmbuatkan saya tukar jadual saya???

mgrb..seorang kawan mperingatkan saya tentang pr0gram isk pg ini..sungguh sy lupe..langsung tidak ingt.. sepanjang malam, sy berkira-kira t0k mnarik diri dlm isk..sy ingin turun traing..sy amat ingin..mungkin sebb ini adalah game sy..ya game sy..kerana sy seronok bermain b0la baling..ntah mcm mane..dlm berkira itu...sy menghantar sms kepada seorang kwn t0k mbatalkan traing es0k..sy mberitahunya sy suda mpunyai pr0gram pd pg hari..dan sy mnx t0k mgantikn pd pg sb2..

semua nya seolah2 sudah di atur kan....sy y pd asalnya berat utk bermain..tp dlm x sedar sy memujuk hati t0k tetap mengikuti isk...

sungguh...sy bersyukur..pengisisan ini bukan sesuatu y sia2..sy gembira mngikutinya..dan sy juga sudah lame x merase suasana tarbiah mcm ni..sy benar2 gembira...isk bermula 8.00pg sampai 5.00ptg
sy kira jika pg td sy berada di padang...mungkin skrg sy sedg tid0 kepenatan...dan tid0 sy itu mungkin mjadi sia2.. tp dengn mengikuti pr0gram ini..x kesah lame mane sy masih segar...segar ngn segala ilmu y saya kutep..menarik kn...???

kenapa pr0gram ini jadi rehat sy???

hari ini bdn sy sakit..muke sy pedih..mungkin kesan maen smlm..bjemur tgh pns...sy nk bgerak p0n susah..sgt sakit..rase sengal satu badan..sy pikir..klu pagi td sy masih dengan latihan saya..mungkin sy akn btambah teruk..kerana sy paksa bdn sy utk bkerja..alhamdulillah..ini hari utk sy rehat..=) bukan sj rehat malah sy menimba sesuatu y baru..






::.kalau senyuman itu yang mampu mbahagiakan mereka, tak mjadi kesalahn kalau aku turutkan tanpa kesah, tanpa peduli apa kata hati.::

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...