stay tune

Tuesday, March 2, 2010

hey kamu...[2]

ttg siapakah?
ttg sy?
atau kamu??
mungkin...
ttg sy dan kamu?
tp b0leh jd ttg kamu dan sy??


hey kamu,,
dia x akn fhm jika bkn kamu yg fhmkn dia..
& mcmna kmu nk fhm kalau ap yg kmu fikirkn,,
x spt yg dia fikir ttg kmu?


rumit??
dia yg rumit?
atau kamu yg rumit??
keadaan?
masa?
rasa?
hati?
fikiran?
naluri?
tanggapan?


rumitkah??


atau ap yg kamu fikir ttg dia yg rumit..
b0leh jd kmu rumit utk dia fhmkn..


hey kamu,,
kmu kuat,sy tahu..
siapa lg yg b0leh b'dri di hdpn mereka kalau bkn kamu..


mereka suka lihat kmu bahagia,,
tp bila kmu sedih,,
mereka tanya,,kenapa??


lain..
itu bukan kamu..


tp sy tahu,,
kamu mahu jd orang yg mencerahkn hari 0rg lain,,
walaupn kmu x dpt cerahkn hari kmu sndr..


kmu x akn fhm jika dia x fhmkn kamu..
x akn pernah fhm..
b0leh jd,,
ap yg kamu faham..
atau yg kamu mahu dri kmu utk fhm..


adlh salah..


x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x

dr ain......

hhmm..teringat kan ain..sebbnye..'hey kamu 1'  itu..kwn2 bace..s0alan dari mereka y mbuatkan saya benar rindu akan ain..ain y memahami hati dan jiwa saya...


kenapa saya kate mcm tu??

kerana ain sentiasa memikirkan saya..buktinya..'hey kamu 2'
ain sentiasa sahabat saya..
ain jiwa saya..
saya kasih akan dia..
saya sayang akan dia..


mereka y mbaca..bukan x menunjukkan rase amek berat..tetapi mereka lebih tertarik akan 'kamu'..ape y mjadi ps0alan..mereka sgt ingin tahu siapa 'kamu'..sy kate bahawa 'kamu' itu tidak penting..tetapi itu masih mjadi phatian mereka...s0alan mereka buat saya sedey..malah rase ingin menangis...ya semegnya sy menangis.. saya rindu akan sahabat saya..y x perlu sy cerita kan..dia b0ley faham..dia b0ley baca situasi saya..dia y cube menengkan saya..dia y cuba mmimpin saya..dia y cuba mendalami saya...dia yang bsama saya..bukan 'kamu'..

dan ain..dia maksud 'kamu' d atas adalah sy..y saya...
sekali lagi sy menangis...kali ini bukan sedey..tetapi saya terharu...terharu dengan seorang sahabat..y dalam dirinya ada saya...terima kasih TUHAN.










::.kalau senyuman itu yang mampu mbahagiakan mereka, tak mjadi kesalahn kalau aku turutkan tanpa kesah, tanpa peduli apa kata hati.::

1 comment:

Mawar Hina said...

hebatkn kuasa sebuah persahabatan.
nukilan yg ikhlas. dari hati sampai ke hati. terima kasih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...