stay tune

Tuesday, November 30, 2010

taiping-manjung

;;with  L0VE;;
shazatul shifaa zulaikha zulkifli


 muka gila kerja=p


 shifaa si chanteq^^, *ingat free?? dinner set 1.
HAHA


uya si confident. sila percaya *angguk-angguk


18:45pm 29n0vember2010 until 9:00am 30n0vember2010

hari saya mengikuti ayah bermesyuarat di Teluk Batik Resort.
hari saya meminta ayah tinggalkan saya bersama Shazatul Shifaa Zulaikha.
hari saya menjadi seorang yang sangat c0nfident.
hari saya bercerita itu dan ini.
hari saya gelisah ayah yang sampai sudah tak datang ambil.
hari saya diberitahu banjir di manjung.
hari saya terpaksa bermalam bersama shazatul shifaa zulaikha kerana kereta ayah tak dapat meredah bah.
hari saya bersarapan bersama shazatul shifaa zulaikha.
hari saya menanti ayah untuk mengambil pulang.
hari saya bahagia.
Terima Kasih ALLAH.





::.kalau senyuman itu yang mampu mbahagiakan mereka, tak mjadi kesalahn kalau aku turutkan tanpa kesah, tanpa peduli apa kata hati.::

3 comments:

s h i f a a said...

ahaa .

like like like :P

s h i f a a said...

ahaa .

sukak sukak sukak :P

uyaitusaya said...

baiklah.saya p0n like2.sukak2.=p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...