stay tune

Friday, December 31, 2010

2011. mari kita bersyukur.




Alhamdulillah, saya berjaya menempuh 2010 dengan tabah.
Alhamdulillah, saya masih mempunyai tubuh badan yang sihat.*cuma gastrik selalu singgah.
Alhamdulillah, saya memiliki keluarga yang bahagia.
Alhamdulillah, saya masih ada insan-insan yang menyayangi diri saya.*L.O.V
Alhamdulillah, saya mempunyai rakan-rakan yang sentiasa mewarnai hidup saya.
Alhamdulillah, saya mampu memiliki apa yang saya hajati.
Alhamdulillah, sehingga hari ini, saya sempurna cukup segala sifat dan deria.
Alhamdulillah, saya ada lappy dan mr. eric yang menghubungkan saya dengan dunia luar.
Alhamdulillah, saya ada hemo untuk saya peluk jika takut tidur malam.
Alhamdulillah, saya ada hicko yang mendegar segala cerita saya. *patung je pun.haha
Alhamdulillah, saya mempunyai baju-baju yang selesa di pakai.
Alhamdulillah, saya ada kasut-kasut yang tak buat kaki saya melecek.*haha
Alhamdulillah, saya selamat sampai ke ipda lewat petang semalam.
Alhamdulillah, saya masih lagi ditempatkan di bilik yang sama.
Alhamdulillah, bilik sudah siap dikemaskan.
Alhamdulillah, saya masih bernafas hingga saat ini.
Alhamdulillah, saya masih mampu melihat dunia.
Alhamdulillah, saya masih mampu ketawa bila saya gembira.
Alhamdulillah, saya masih mampu tersenyum bila saya bahagia.
Alhamdulillah, saya masih boleh menangis tika bersedih.
Alhamdulillah, saya masih lagi diri saya.
Alhamdulillah, saya beryukur atas segala Rahmat-Mu Tuhan
ALHAMDULILLAH






 azam baru??
untuk tahun ini, saya hanya perlu lebih berhati-hati.
itu azam saya. luas maknanya.






::.kalau senyuman itu yang mampu membahagiakan mereka, tak menjadi kesalahan kalau aku turutkan tanpa kesah, tanpa peduli apa kata hati.::

2 comments:

Mohd Asran said...

alhamdulillah.. :)

uyaitusaya said...

mohd asran memang selongkar semua post lama saya? :')

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...