stay tune

Wednesday, December 29, 2010

bola oh bola

0h, saya bukan nak bercerita pasal bola yang menang semalam. Kemenangan yang mampu membuatkan bibik-bibik nak keluar rumah buang sampah pun jalan menunduk. Kemenangan yang membuatkan semua rakyat Malaysia bersorak bangga. Kemenangan yang membuatkan rakyat Malaysia berasa teruja dapat cuti hari Jumaat! ^_^ ok2..saya memang dalam musim cuti, jadi teruja tu tak berapa nak jadi.haha.


 apa-apa pun saya tetap nak ucap tahniah. hey! saya rakyat Malaysia kot.
TAHNIAH ANDA-ANDA SEKALIAN^_^

nak ulas panjang saya tak pandai.jujur-_-'



see.nak ulas pasal bola pun saya tak pandai.inikan pulak nak main. Tapi itulah hakikat+realiti. Semester ni ada silibus bola. Maka si kaki bangku pun akan mempamerkan persembahan yang paling sangat kelakar katon di seantero dunia.huh~ *teringat zaman sekolah, tendang bola sampai tercabut kasut.hah.


berkat kesabaran si bapa melayan si anak, misi pencarian di teruskan. dan inilah hasilnya..

 ok.plastik dan kotak pun nak interframe yep.


 hanya nike yang menyimpan saiz kaki saya.
 ;')




saya nak adidas..saya nak adidas...=((



cantik kan? cantik kan?? *teruja



 oh adidas, kau tetap pujaan hatiku :-*

kasut dah ada, bila nak start kelas nih?? tiba-tiba semangat-_-'



perbualan menagih kasut.oit,mana ada free sekarang ni.nak berak kencing pun kena bayar apa!
http://www.facebook.com/#!/permalink.php?story_fbid=172114992806981&id=100000780662161

 cik saidatul yang sudi melayan karenah cik rodhiyah ke hulu ke hilir mencari kasut yang bermotifkan menyepak bola.






::.kalau senyuman itu yang mampu mbahagiakan mereka, tak mjadi kesalahn kalau aku turutkan tanpa kesah, tanpa peduli apa kata hati.::

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...