stay tune

Sunday, January 30, 2011

cerita 2,3, minggu lepas.

 haha.
berabad.
berzaman.
hiperbola la kan.
padahal baru 2,3 minggu x update.

ok.
kronologinya begini..
saya berjemur tengah panas berjam-jam.
kemudian hujan menyapa.
masih berjemur.
indah.kononnya.

ok.tak faham.
kronologinya begini..
*uya, sepak nak?? tak habis-habis kronologi*
kata ila.

saya jatuh sakit.
nak lebih dramatik lagi.
saya jatuh sakit teruk.
tak cukup.
ah,lantak la.
malas nak layan.

ok.tak faham.

1

sudah 20tahun hidup.
pertama kali disuruh kawad.
PERTAMA KALI.
SELEPAS 20TAHUN HIDUP.
sepanjang petang.
nak kata tak biasa panas.
tipu la. kelas padang hari-hari.
macam tu la ceritanya.
saya jatuh sakit.
dek kerana panas dan hujan yang datang menyapa.


berjam-jam begini.SERONOK-_-"

saya takut dengan beliau. tapi saya masih mampu bertanya dengan rakan sebelah "kanan lurus macam mana?? *gelabah

pucat.jelas amat.

jiwa KRS. ok. bukan saya.

nampak tak muka budak yang baru masuk KRS tu??






mahu pic saya beruniform lengkap?? nanti-nanti laa.. masih belum serasi.




lepas panas. kemudian hujan. panas lagi. hujan lagi. kemudian sejuk.
malam.perjumpaan asrama di dewan zaaba.
sejuk.sejuk terus. amat sejuk.

alkisah.
saya dimasukkan ke hospital.



yang kamu nampak itu adalah tangan saya. kawan saya, hafizah yang snapkan. dan yang merah itu darah saya. gara-gara doktor yang terleka khusyuk bersembang dalam wad kecemasan tu. SAKIT. terima kasih.
ada pic saya terbaring dalam wad itu. tapi tak perlulah pamer di sini. buruk benar muka pucat itu.

lemah.sangat lemah.
hanya ingin menangis sepanjang malam.
tekak tak rasa nak makan apa-apa.
seluruh badan kebas. sakit-sakit.
 ALLAH.......


sambungan............









::.kalau senyuman itu yang mampu membahagiakan mereka, tak menjadi kesalahan kalau aku turutkan tanpa kesah, tanpa peduli apa kata hati.::




2 comments:

zahra pazim said...

uyaaaa! lain kal jangan main panas n ujan dah. take good care of urself ok! :)

uyaitusaya said...

huhu.
jangan main. mcm susah je.
sebab uya, KENA main.
hehe.tq zahrapazim.^^,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...