stay tune

Thursday, February 3, 2011

[sahabat selamanya]

 *terus tersenyum*


 Dua tiga kapal belayar di samudera
Ayuh sahabatku kita bergembira
Bermain bernyanyi bersama menikmati indahnya dunia
Kerna..
saya. awak. terus berlayar. berjalan melihat dunia. indah..
"aku air kuning, changkat jering..kat taiping"
"laa..aku air kuning, langkap..kat teluk intan"
"sembang kencang..tempat lain-lain rupanya..haha"
 

Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia
saya. awak. walau kini dalam kapal yang berbeza. awak masih awak saya. indah..
"aku dapat cfs iiu kt nilai.."
"kami dapat uitm arau!"
"oh, aku pasum.." 
 

Berakit-rakit kita ke hulu
Berenang-renang kita ke tepian
Kita berbeda untuk saling mengisi segala kekurangan kita
Menjadi..
saya. awak. senyum. ketawa. menangis. masih teguh berdiri bersama. indah..
"muka dah tak nampak..phone ada kan..papehal call la..tak habis kredit tu..hey,,kata ada fb. keep in touch k" 
 

Sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya.. Selama-lamanya setia..
:')
"bila boley jumpa lagi nih..?" 
 

Tiada bukit yang terlalu tinggi
Untuk kita daki bersama
Dan tak ada laut yang terlalu dalam
Untuk diselami..
saya. awak. jatuh bangun. saya masih bersama awak. indah..
"kalau berat sampai rasa tak boleh nak pikul dah..ehh, bukan dulu lagi teruk ke?" 
 

Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya ohh..
saya. awak. indah..
"bukan kita pernah berangan rumah sebelah-sebelah ke nanti??haha..katon"


Sahabat untuk selamanya
Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya.. selama-lamanya.. Setia..
saya. awak. untuk selamanya. indah..
"..................."




duduk atas tebing,
nyanyi2 sambil goyang kaki.
sumpah seronok weyh!
tapi orang lalu kat aras kata,
"uya! dah puas hidup ke?"
adeyyy..-_-" skema.




sayang mereka melebihi nyawa sendiri


::.kalau senyuman itu yang mampu membahagiakan mereka, tak menjadi kesalahan kalau aku turutkan tanpa kesah, tanpa peduli apa kata hati.::


4 comments:

s h i f a a said...

i got it !

luviu !!

uyaitusaya said...

^^, luv u 2,3 4,5,6,7,8,9.....................................

* miss vast * said...

(:, (':, <3.
perasaan tak terkata.
tiada persahabatan lain yang dapat jadi galang gantinya.

uyaitusaya said...

:') RINDU TAHU?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...