stay tune

Sunday, May 15, 2011

warisan emak ayah.

Disini lahirnya sebuah cinta
Yang murni abadi sejati
Disini tersemai cita cita
Bercambah menjadi warisan
sini?? ipg kampus darulaman mungkin.. -_-"


Andai ku terbuang tak diterima
Andai aku disingkirkan
Kemana harusku bawakan
Kemana harusku semaikan cinta ini
kena study rajin-rajin, kena jaga perangai budi pekerti pe sume. supaya tak kena kick. hehe
Betapa
Dibumi ini ku melangkah
Keutara selatan timur dan barat
Ku jejaki
sungguh la, merata dah pergi nih...

Aku
Bukanlah seorang perwira
Gagah menjunjung senjata
Namun hati rela berjuang
Walau dengan cara sendiri
Demi cinta ini
yup, aku budak yang atas bumi nih berazam nak teruskan warisan..em!

Ku ingin kotakan seribu janji
Sepanjang kedewasaan ini
Ku ingin sampaikan pesanan
Aku lah penyambung warisan
 warisan emak ayah...






kata mak : "anak perempuan mak sorang ni la y ikut jejak mak ayah.." :')














gara-gara semangat nak study.
dengar lagu sudirman nih memang menyuntik semangat betul la. 
KLASIK! haha





::.kalau senyuman itu yang mampu membahagiakan mereka, tak menjadi kesalahan kalau aku turutkan tanpa kesah, tanpa peduli apa kata hati.::




6 comments:

shazatul shifaa zulaikha zulkifli said...

dengarlah lagu basikal tua pulak . anda kana kelihatan lebih klasik :p

uyaitusaya said...

SHIFAA : HAHAHA. AKU BOLEY JOIN PAKATAN PAKCIK ZULKIFLI X?? :p

Harith Sukri said...

xpun,lagu ayah dan ibu,lagi mahsyuk...

(^_^)

uyaitusaya said...

HARITH: HAHA. KALAU LAGU TU, XJADI STUDY..MENANGIS JE KJNYE NANTI :P

Harith bin Sukri said...

DHIYA: KEH...XPE KAK,ASAL INGAT PARENZ DAH LEBIH DARI CUKUP...=) BTW,HRTH SKRG NK MSJ2 MMG JARANG DAH..SBB KREDIT JARANG SGT NK ADA...SOMETHING IS GOING ON...BUT ITS TOO PRIVATE TO BE TOLD HERE...HEHE..XPE2,KALO RAJIN TNYE LA ADIK AKAK YG SOWANG LAGI TUH..=D WARISAN EMAK AYAH,JADI JGA DIRI BAIK2..;)

uyaitusaya said...

YA ALLAH..BARU PERASAN COMMENT NIE.. APA YANG DH JADI??? :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...