stay tune

Friday, June 10, 2011

ku berlari


 
Ku langkahkan kaki ini

Di hangat mentari pagi

Ku syukuri hari ini, aku masih berdiri

Dan aku tinggalkan masa kelabu

Dan lalu mulakan jalannya kerna-Mu

Semangat optimis diri jalan hari dengan pasti

Selama jantung berdetak, selama itupun

Takkan berhenti berlari wujudkan mimpi

Terus berlari agar hidup ini bererti

Terjatuh bangkit aku kembali

Susah payah aku tak peduli

Kerna hidup hanya sekali

yeah..sedar tak sedar..berginilah perjalanan kita hari-hari.


gelagat yang memang menghiburkan.


mama, we love you.

suka gambar ini. titik.
 

Dengarkanlah teman seloka hiburan

Tak perlulah kita asyik nak berlawan

Kita semua kawan tak boleh berlawan

Kalau kita renggang kita ketinggalan

Bebaskan dirimu dari dibelenggu

Teruskan langkahmu ayuh kita maju

Mari bersamaku nyanyi lagu ini

Jangan difikirkan resah yang di hati

Semua itu hanya dimindamu

Tak perlu kau sangsi tak perlu kau ragu

Segala-galanya pastikan berlalu

Mentari kan muncul mendung kan berlalu

senyumlah dengan ikhlas, bukan hanya di depan, karna kau-aku adalah kawan :)


sarah dalam rawatan. ehe

ehem..projek nih amat bermanfaat kan? :P

rindu.

k.long n zati missing.

tolong terus begini.

semangat kawan harus tinggi. em!


eh2..gambar laki memang tak banyak la..
ok, selitla jugak lagi 2 keping :P


asal dah tak nampak korang pakai seluar ni eh?? HAHA

korang memang power rangers. tahniah





Suka duka perkara biasa

Kita pasti lalu bezanya pada waktu

Bila berlari kenalah berstrategi

Jangan ikut hati, ikut hati nanti mati

Biarlah terlambat atur jalan cermat

Pelan-pelan kayuh jgn sampai otak penat

Sentiasa bawa diri hati-hati hari-hari beri erti pada diri

Jangan berhenti kejar mimpi senyuman diberi tanpa semua benci menghantui hati

Biarkan saja, takdir semua nyata

Bersyukurlah masih lagi bernyawa

kerana aku ada kau-kau ada aku. maka kita akan lebih berhati-hati. sebab kita saling memperingati. kan?

dididik untuk mendidik

yang dicari adalah pengalaman

sungguh. kau-aku. saling memerlukan. terima kasih


Dan aku tinggalkan masa kelabu

Takkan berhenti berlari wujudkan mimpi

Terus berlari agar hidup ini bererti

Takkan berhenti

Berlari wujudkan mimpi

Terus berlari

Agar hidup ini bererti

Takkan berhenti berlari wujudkan mimpi…

Berlari..
 

berlarilah dengan pasti.

bekal semangat dan keberanian.
 


Ku langkahkan kaki ini

Di hangat mentari pagi

Ku syukuri hari ini, aku masih berdiri

Dan aku tinggalkan masa kelabu

Dan lalu mulakan jalannya kerna-Mu

Semangat optimis diri jalan hari dengan pasti

Selama jantung berdetak, selama itupun

Takkan berhenti berlari wujudkan mimpi

Terus berlari agar hidup ini bererti

Terjatuh bangkit aku kembali

Susah payah aku tak peduli

Kerna hidup hanya sekali

Dengarkanlah teman seloka hiburan

Tak perlulah kita asyik nak berlawan

Kita semua kawan tak boleh berlawan

Kalau kita renggang kita ketinggalan

Bebaskan dirimu dari dibelenggu

Teruskan langkahmu ayuh kita maju

Mari bersamaku nyanyi lagu ini

Jangan difikirkan resah yang di hati

Semua itu hanya dimindamu

Tak perlu kau sangsi tak perlu kau ragu

Segala-galanya pastikan berlalu

Mentari kan muncul mendung kan berlalu


Suka duka perkara biasa

Kita pasti lalu bezanya pada waktu

Bila berlari kenalah berstrategi

Jangan ikut hati, ikut hati nanti mati

Biarlah terlambat atur jalan cermat

Pelan-pelan kayuh jgn sampai otak penat

Sentiasa bawa diri hati-hati hari-hari beri erti pada diri

Jangan berhenti kejar mimpi senyuman diberi tanpa semua benci menghantui hati

Biarkan saja, takdir semua nyata

Bersyukurlah masih lagi bernyawa


Dan aku tinggalkan masa kelabu

Takkan berhenti berlari wujudkan mimpi

Terus berlari agar hidup ini bererti

Takkan berhenti

Berlari wujudkan mimpi

Terus berlari

Agar hidup ini bererti

Takkan berhenti berlari wujudkan mimpi…

Berlari..


yang penting, jangan berlari setempat.

yang kita perlukan adalah kerjasama

kalau takde kerjasama, mungkin akan terdengar laungan "hoi,sape minum dulu tu, kurang hajo!!!"

kita dididik untuk bersama susah senang

dan didikan kita itu penuh dengan disiplin.

disiplin yang melahirkan PARAGON

 TERUS BEGINI . TERIMA KASIH PARAGON :)


ULANG-ULANG DENGAR LAGU NI SAMPAI BOSAN.
POST NI NAK BUAT LAMA DAH..
MASA HABIS EXAM HARI TU,
YANG JUGA MEMBAWA MAKSUD HABIS SEMESTER 3.
SEMESTER 3?? YEP. SEM YANG PENUH LIKU..
ALHAMDULILLAH, BERJAYA TEMPUHI DENGAN TABAH.
DENGAR CERITA SEMESTER 5 LAGI TERUK,
TAPI SAYA DENGAN PENUH YAKIN MENGATAKAN
PARAGON PASTI BOLEH! KAN KAWAN-KAWAN?
 :)




:) sekadar terkenang, kerana beliau juga mengajar kita bagaimana membuat jurnal. eh. bagaimana menjadi matang. -_-" baru betul. kan?

::.kalau senyuman itu yang mampu membahagiakan mereka, tak menjadi kesalahan kalau aku turutkan tanpa kesah, tanpa peduli apa kata hati.::



7 comments:

Anep Radzi said...

aku ske entri...hahaha..
tq uya....hidup paragon....
lgi 1, gmbr last mmg terbaik...!!!

uyaitusaya said...

HAHA.
DALAM MAKSUD KO TU ANEP.

HIDUP PARAGON! HAHA

ieja said...

sem 5 seriously sgt memenatkan..practicum matters..urgh~

yg pntg,pglmn itu bermakna..hahaha..i used to handle penempatan prktikum utk 1 batch kak ieja..sgt sakit kepala!So, just enjoy ur last PBS ea.. :)

uyaitusaya said...

THX K.IJA ATAS NASIHAT :)

WAHHH..GERUN NIH.. LAST PBS XTAW LG NK ENJOY KT MANA.. HAHA :D

Pj Paragon Admin said...

wah,bestnyer gambar.hahaha

bluemaniac said...

5 stars tuk lgu tema entry nh..^_^
lgu nh pnah,still n ever akn jd lgu tema ak tuk face da reality

btw berlar i2 perlu coz LIFE IS NOT A DESTINATION BUT IT'S A JOURNEY^_^

uyaitusaya said...

PARAGON ADMIN : HAHA. KENANGAN SEMUA :)

BLUEMANIAC : KAN. AMAT SETUJU. BOLEH DAPAT TENAGA POSITIF DARI LAGU NI ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...