stay tune

Thursday, June 30, 2011

terasa tak punca!



saya nampak, tapi tak melihat.

saya teratas, tapi bukan yang pertama.


ya.


saya memang terasa tak punca!

tanpa kamu ketahui,

diri minta dipujuk.

hati . hati-hati .



buat mereka yang saya panggil kawan ;


terima kasih atas muka nak cari gaduh itu,


kerana saya masih mahu ketawa. ^_^


oh, betul, ketawa tak punca! 







CUN SAJA












"sendiri terasa hati, sendiri memujuk diri, sendiri baik sendiri" (jld 2,uya,2011) :)


































































^^yang dikatakan masalah itulah sebenarnya hidup.
ya. kau masih hidup. mahu merungut lagi? <<








7 comments:

Anep Radzi said...

laen mcm je bnyi...
mrah kt aku ke..???

uyaitusaya said...

KENAPA NK MARAH PULAK.. XDE LAA.. :)

Anep Radzi said...

xde ar, aku rsa mcm aku trlibat je dlm ni... sori lar yea klu entri ni ade kaitan ngn aku..(terasa sbb ayt buat muka x puas ati 2..haha)

uyaitusaya said...

HAHA. PART LAST TU MEMANG PASAL KORANG P0N. DAH KORANG Y ADA KELILING AK :p TAPI KAN AK KATE STILL BOLEY GELAK. MAKSUDNYA TAK MARAH LAAA... AK PUN TAWU KORANG MAEN2..

ENTRY NIH HANYA SEKADAR ENTRY YANG TERASA TAK PUNCA! HAHA. :)

Anonymous said...

iye la uya..(azmir)

Pj Paragon Admin said...

yeye,dah boleh komen..

uyaitusaya said...

HAHAHA. BERSUNGGUH HA AMER.. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...