stay tune

Sunday, September 11, 2011

feedback untuk kamu.





benar,
dont judge a book by its cover.
tapi itu kata penjajah omputih.
sebelum fasih berbahasa mereka,
renung dan tanya dulu pada diri,
kerana kata saya ;
"dengan hanya memerhati,
kamu fikir kamu layak untuk menghakimi?"

*senyum sinis*

hey, post random ini,
saya terpanggil untuk memberi respon.
:) maaf kalau ada tingkah laku yang tidak menyenangkan semasa zaman persekolahan dahulu.
ringkas dari saya,
[jelas yang bergelar senior-senior itu yang tidak pandai mengawal keinginan diri,
mengapa yang dipanggil "ko" itu mendapat hinaan?]

marah itu tidak,
cuma jangan cepat sangat mentafsir ya.

oh, ada pesanan buat kamu..

"disebabkan aku tak pernah tahu, maka aku tak pernah berdendam..apa-apa pun, aku maafkan ko, jom merawat diri, supaya kita mampu berdiri gagah merawat ummah"

lebih kurang begitu la. :)

.................................................................................................................

2 comments:

Nurul Farah Wahidah said...

hohoho...dpt pujian tue even awal2 kene gak la kutuk...ak suke kedua2 pepatah tue coz pepatah tue sbnrnye m'bw mksd y sm,klo nk gabung both of it pon leh...kite xleh nk terima 100% dr personaliti luaran atau ckp2 owg ttg seseorg b4 kite knl ati budi die sndri becoz stp org lain penilainnye..cthnye..A tgk C ni cm pmpuan gedik je but for B,C ni manusia plg baik prnh jmpe..kuncinye why B kate gitu is becoz B knl ati budi C but A juz judge from what he/she see..

pape pon,tgk cermin tenung dri..adkh kite dh ckup elok personaliti kite baik dlmn mahupon luaran utk kite kate kt owg len..if kite pon msih byk y perlu d baiki,better baiki dri dlu sblm nk judge owg..sbb klo kite kate kt owg umpama nye kate die blah..blah smbil tnjuk kt die gn jari tlunjuk,sbnrnye kite tnjuk kt dri kite sndri coz 4 jari ag tnjuk kt dri kite...

ak xtau pe ak mepek uya tp ni y mampu ak respon kt n3 ko..:)

uyaitusaya said...

TERIMA KASIH FARAH. MACAM BIASA AKU RINDU NK BERGADUH BERTIKAM LIDAH NGN KO..JANGAN SELALU SANGAT HILANG YE..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...