stay tune

Thursday, November 10, 2011

matlutfi, layan nasyid jom .

dalam tengah stress melayan minggu exam..
matlutfi buat lawak.
serius lawak.
gelak sampai berair mata.
ok. kalau ada yang tak tengok video dia lagi,
dan tak paham apa yang saya kata,
sila google sendiri kat you tube,
"rant on lagu cinta".
kalau tak rasa lawak, korang ada masalah,
serius.

tapi sekarang bukan nak post mortem pasal video dia,
bukan. tajuk entry? memang tak ada kaitan pon. haha
cuma nak kongsi dengan semua yang ada singgah di sini,
saya sentap dengan seorang rakyat dari negara lain, bangsa lain.
ok, bukan seorang, tapi dua orang.


dengar dulu nasyid ni ye. dengar .
sampai habis.



:) comel kan?
matlutfi, suka tak?
ok, matlutfi memang baca blog kau kan? -_-"


haha.
ok, mari fokus pada isu sentap tadi.



:) sentap aura sejuk.

sungguh, dakwah tu ada macam-macam cara.
siapa tahu kan, melalui bait-bait kata lagu ini,
dia yang "saya beda agama" rasa nak datang dekat pada islam. :)
supaya tiada lagi beda. ^_^


:( sentap aura panas.


arggghhhh! malas comment.
kome-kome dengar sendiri nasyid-nasyid yang ada,
kome-kome akan rasa nak geng dengan caliphkaai nih.
dan serius, caliphkaai ni boleh geng dengan matlutfi.
kondem terus tak payah sorok-sorok. kan?:)
heh~



hey rakyat malaysia,
setuju dengan caliphkaai?




selitselit :
ipda ada iltizam kot.
cayalah! :-D

















ok.
sambung study. 
:-P












.:: dekati, selami, kenali ::.

10 comments:

didie noxious said...

Huhu..sedap lagu ni yg pntg msg lagu ni...
Out~~stady:-)

uyaitusaya said...

:) CHE VEE ADA DVD~ HAHA

shazatul shifaa zulaikha zulkifli said...

rindu shoutul munawwarah (:

uyaitusaya said...

REUNION LA SHOUTUL MUNAWWARAH. LAMA TAK NASYID GOYANG-GOYANG KEPALA. HAHA

sentap said...

sekali sekali dgr nasyid ok juga.. :D

uyaitusaya said...

KAN...SENTAP? XMO SENTAP2 SANGAT LAA... CHILL :)

mohd asran said...

comel.. indah.. merdu.. :)
maap.. bukan awak, tapi budak2 dlm video tu.. hehe

uyaitusaya said...

TAK BAGI TAWU PUN, TAWU DAH..

didie noxious said...

CHE VEE???okes,dga ikim pon kira ok gak asenya (myampah) :p
tgu la CHE VI (vios) aku kua,wakakaka :p

uyaitusaya said...

HAHA. JOM DENGAR IKIM~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...