stay tune

Friday, December 16, 2011

masalah.

setiap manusia punya masalah,

dan setiap satunya hadir dalam bentuk yang berbeza.
kuat atau lelah,
telan atau luah,
bijak atau bodoh,
terpulang pada manusia untuk hadapi dan atasi.
manusia sememangnya tak boleh lari dari masalah,
dan aku,

adalah manusia jika kamu belum tahu.

i'll back. :')


hey, masalah itu, kononnya mendewasakan,
setuju?



                                                                                       mata pena,

21 comments:

anisyuhada said...

masalah mendewasakan kalau melihat masalah sebagai satu yang mendewasakan.ekeke.

welcome back kak uya. :*

uyaitusaya said...

BEGITUKAH?

EruzuLiyana said...

semoga kita semua kuat dalam apa jua dugaan dan cabaran yang Allah bagi, sebab banyak lagi cabaran di depan kita yang akan kita tempuh. (:

uyaitusaya said...

MOGAMOGA..AMIN :)

AmALiNa aFIqAh said...

ada betulnya masalah mendewasakan kita.

sebab dah sinonim perkataan dewasa dengan tabah. rite? huhu

uyaitusaya said...

MASING-MASING PUNYA DEFINISI DAN PERSEPSI TERSENDIRI TERHADAP 'MASALAH':)

ahsfantasy24 said...

Dear,
cara terbaik untuk menyelesaikan
masalah adalah throug it :)

all the best~

!m_daQu3en said...

ya...mmg btul pown...masalah mmg mndewasakn kte...no doubt...becoz tnpa masalah...kosonglah hidup kte...n kte x kn blaja drpd masalah trsbut...:)

uyaitusaya said...

ASHFANTASY : SEDANG CUBA YANG TERBAIK..DOAKAN :')

uyaitusaya said...

IM DA QUEEN : :) THX ^^

!m_daQu3en said...

Ur welcome... (:...n smoga tabah selalu...

uyaitusaya said...

LAME X SEMBANG NGN ATEN :')

safwanmahzin said...

Saya buat header sekadar suka2 saja..=)

!m_daQu3en said...

mmg pown...msing2 dh bwk haluan msing2...sonok kn zaman duk kat hostel dlu...seriously...sgt rindu utk jd bdk skolah yg x pnye byk masalah...bkn mcm skunk...):

!m_daQu3en said...
This comment has been removed by the author.
uyaitusaya said...

SAFWAN : RAJEN WEYH! :)

uyaitusaya said...

ATEN : MEMBESAR BERSAMA MASALAH ;) HEHE

Qaseh Ana said...

Masalah 1 anugerah..sbb drpd mslh kita akn dpt 1 lg pengalaman..baik indah atau pahit, akhrnya pnglmn tu jgk yg jdi ukuran kedewasaan dan kematangan..so,bila da mslh,just say, hey mslh,da lama sy tnggu..come,colour my journey!*ahaha..org xbetul ja ckp cmnie..huhu..=_='

uyaitusaya said...

ANA..TU NAMANYA UNDANG MASALAH..HEHEHE.. TA GITU??:)

Mohd Asran said...

masak nasi goreng, tiba2 tawar, masalah tuu.. so?? tambah la garam skit, gula skit.. mcm tu jugak hidup ni.. pengjran: beli garam n gula bnyk2.. hehe :)

uyaitusaya said...

DAH MCM CERITA P.RAMLEE HAA..HEHE..I GOT IT..TQ :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...