stay tune

Monday, February 13, 2012

mati rasa.

sejak akhir-akhir ni
aku selalu pendek kata,
simpan pandang,
sorok hati.
luah aku menghadirkan lelah semata,
jadi aku putuskan begitu.
panjang, kata.
pendek, diam.
aku hampir tak tahu apa yang aku mahu,
sama ada aku kalah, mengalah,
mengalah, kalah,
keduanya tetap buat aku mati rasa.
senyum aku,
tawa aku,
pandang aku,
bual aku,
tak selari dengan rentak hati.


hati?

lelah mencari yang tiada, tahu?




selitselit :
rasa macam perlu mcflurry, yang sudi jom? :')
8.30pm di mcd Pacific alor setar ya?












mata pena,

10 comments:

!m_daQu3en said...

mengapa jadi begitu?

anisyuhada said...

nak jugaaak! :D

shazatul shifaa zulaikha zulkifli said...

alahai . npew jaoh bebeno sampai alor star ny pun T____T

* miss vast * said...

hai?kata nasi ayam tepi jalan kalah dgn piza berair-cond? (:

kan sy dah kata,klu hidup tapi mati rs tak bagus jg. kn?

Qaseh Ana said...

Spesel utk Uya itu Kamu..

http://imperfectcaliph.blogspot.com/2012/02/monolog-di-sebalik-ujian.html

;')

cheer up,dear...

AmALiNa aFIqAh said...

hoho. uya. chill yep.

nanti jumpa la yang tiada tuuu.

insyaAllah

snf said...

semester 5 yg padat!aiyakk!

uyaitusaya said...

aten : terlampau mungkin.

anis : kamu lambat :P

shifaa : bila boley dekat ye..:')

ain : penuh rasa juga tak nampak mana bagusnya ain :'(

ana : terima kasih!

malin : harapan letaknya tinggi.

snf : moga tak meletup.

Mizz ErMa said...

ayat yang sangat puitis sampai terdiam sejenak membacanya..hehehe

!m_daQu3en said...

i know u can endure it..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...