stay tune

Saturday, June 9, 2012

dah kena tanda *sambilkenyitmata*

bila lalu balik jalan-jalan kat lenggong ni..
rasa macam terimbau balik masa seminggu berkampung kat umah jah untuk pergi SBE 2 dulu.
seminggu ulang alik dari umah jah ke sekolah.
sekolah yang aku kena 'tulah' sebab ambil car park guru kanan..
bercalar kereta hari terakhir. macam mana? jangan tanya. hahaha
bulan puasa :) 
sakan jugak la redah lenggong. ;)

hari ni bertandang balik ke rumah jah..
rasa lain benar bila ruang tamu tempat kami 'santai-santai' dah bertukar wajah..
dihias cantik, sederhana, tapi tak lepas mata memandang.
nak-nak lagi, yang duduk bersimpuh kat situ, kawan bertepuk tampar dulu..
"..dah besarrr dah jah..^_^"

aku jadi saksi jah kecuakkan,
dari detik dia selesai mekap, berhias, berdoa, hingga saat diiring ke depan untuk disarungkan cincin..
sampai bunga untuk dipegang pun dia terlupa tertinggal dalam bilik.
haha. kelakar sungguh.
alhamdulillah, majlis berjalan lancar..
disebabkan aku duduk dalam bilik temankan jah,
so, takde la pulak pengalaman dengar orang jual beli pantun..
rugi sungguh, ;)
buat nur khalijah,
tahniah, cepat2 langsungkan walimahnya,
kata orang, tempoh pertunangan ni anak dara tu berdarah manis..
jangan buat yang tidak-tidak ye..
jaga hubungan sesama manusia, jaga hubungan dengan Allah..
:)


"dah besarrrr dah k.jah kita ni weyh " ^_~













selitselit:
terkenang jah 2006 >> sape nak tempah kekkkkk!!! 










mata pena,

16 comments:

farrah hayati said...

adoi..banyak sungguh dengar cer kawan yang dah tunang n kawen kan???bila la nak sampai seru ni :P

uyaitusaya said...

BILA LA KAN?? HAHA ;D

shazatul shifaa zulaikha zulkifli said...

tahniah jah :D

#jah xnk jual kek lagi ke ?

WuMing said...

cantik....


Jambatan itu untuk org lalu pun....

uyaitusaya said...

SHIFAA:

HAHAHA. JAH JUAL TUDUNG PLAK SKRG! :)

uyaitusaya said...

WUMING :


MOGA JAMBATAN TU TERUS KUKUH, LEBIH RAMAI YANG BOLEH LALU ;)

.::Nuruljannah::. said...

ingt ke uya yg kene tanda, bru nak tahniah..heeeee

uyaitusaya said...

HAHA..KURGKN KONTROVESI TINGKATKAN PRESTASI ;)

wani_cheng said...

weh...giler a jah...dlu jual kek ssme..da b'tnde' die dulu...hahahah

uyaitusaya said...

HAHA KAN,,.JAH RANKING KE 3 LAA.. AKMAL NGAN ECAH DAH AMEK TEMPAT 1,2..;)

snf said...

tahhniahh.oopps silap silap.heheh.ingat uya.lalalala.bilanya cik uyaa oi..praktikum fasa 2 kat mane?

amal_fc1303 said...

selamat bertunang. and congrate. bila langsung majlis perkahwinan nyer?

uyaitusaya said...

SNF

HAHA.JGN BUAT SILAP MCM 2 WEYH..;-) PRAKTIKUM BELUM TAWU LG KAT MANA..HARAP2 KALI NI DAPAT Y 'SEDAP' CKET..HEHE

uyaitusaya said...

AMAL
DGR CITE TAHUN DPN WALIMAHNYA..T KITA TUAN BDN UMUMKN YE..:-D

Mizz ErMa said...

selamat bertunang utk kawan tuan belog..tuan belog pulak bila lagi? hihihi

Qaseh Ana said...

tanya jugak..uya bila lagi??

*sapa tulis pasal wedding2,engangement sume kn kawen dulu..=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...