stay tune

Thursday, September 6, 2012

lolipop.oshin.vast.

selamat hari raya.
maaf zahir dan batin.

ok. tawu dah lewat. tawu. salam syawal buat semua yang raya puasa enam ;-)
alasan sibuk sangat la tak berguna rasanya, sebab aku pegang konsep kalau fikir pasal kerja sampai bila pun tak akan habis. tak kan. so setelah berperah-perahan idea, paling logik ialah sifat tangguh dan suhu kemalasan yang sangat tinggi. aku tangguh dan aku jadi malas. sungguh. hmm~

syawal 1433.
beraya di perlis sangat la sakan. semua rumah saudara mara singgah. dan ini telah membuatkan aku terlepas pandang tarikh 20 Ogos 2012. tak teringat langsung. langsung. ok. rasa macam nak bunuh diri. ain, aku betul-betul minta maaf. hmm..nak susun kata pun macam dah takde guna sebab memang rasa diri ni sangat tak berguna bila mula lupa orang sekeliling-yang tersimpan kemas dalam hati-yang suhu sayang teramat sangat la tinggi. yang memang tak boleh nak cari ganti. dan tak rasa nak gantikan dengan sapa-sapa-sapa. titik. ain, maaf ye...
buat shifaa pula, rasa bersalah tinggi melangit. bukan tak sudi untuk menerima kehadiran tapi atas desakan-desakan tertentu, terpaksa mengundur diri. tapi aku cuba habis baik kan? :') jiwa masa jumpa korang dua sangat la rapuh tapi disebabkan title gangster yang dah pegang lama ni, aku terpaksa bajet cool. sumpah tak tipu. tolong jangan buat bunyi cengkerik. 
korang dua, aku minta maaf ye...*pelukcium*
macam tak adil kalau aku tak sebut nama ila kan,. saat nampak batang hidung ko kan tepi jalan changkat jering pagi raya ke 5 tu,..haishhh~ ila, sayang aku kat ko memang takde sape boleh ukur. sumpah.

eh, dah tak macam entry raya. haha.

pa, minta izin curik gambo ye :)

tiada alasan untuk benci. tiada noktak untuk sayang. sungguh~

4 ragam. 1 rasa. = <3

dan aku, terus tersenyum dan menyapu habuk. tanpa sebab.




ok. dah malas nak menaip.

assignment dah panggilpanggil. air jambu beli kat pasar malam tadi pun belum sempat minum lagi. biasa la tu, tangguh dan malas~ minum air pun tangguh???







selitselit:
nyutnyut semut api..rindu kewujudan tangan kanan yang normal. :')

selitselitdua:
kita masih kenal ke?:'')

selitselittiga:
terseksa itu tidak, tapi keliru itu menebal, bimbang rasa itu kian rosak. :''')


4 comments:

didie noxious said...

nyut2semutapi..kamu d sbelah kanan,smoga cpt kembali normal :)

masih kenal tapi sikap yg memisahkan :)

tak perlu keliru.sebab hati tahu :)

shazatul shifaa zulaikha zulkifli said...

nak buat jugak . KRIUKK KRIUKK :P

apapun rodhiyah ahmad @ tepen gangster da buat yg terbaik . dan aku amatlah menghargai keterbaikan mu iteww .

pelokcium kuat kuat jugak dari manjung :')

uyaitusaya said...

DIDIE:
TAPI HATI TETAP BUKAN MILIK KITA :')

uyaitusaya said...

PA;

JGN BERANI BKAWAN DGN GANGSTER KALO TAK SANGGUP TERIMA RISIKO~

;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...