stay tune

Monday, August 5, 2013

toleh belakang

i.

setuju! :') terlalu banyak perkara yang menjadikan kita seorang manusia hari ini.



dari cerita mula jejak kaki ke bumi semekasri..
belajar sekecil-kecil perkara,
belajar telan setiap hal,
belajar hadap setiap dugaan.
sampai ke cerita siapa masing-masing hari ini..

"cukup-cukup la nakal dulu..kalau tak, tak jadi kita hari ni"

betul.
kalau tak, tak jadi aku hari ni. :')


makin lama, makin kurang. Allah dah susun cenggini..insyaAllah..esok-esok jumpa lagi ye..



ii.



dan ini.
detik permulaan aku di"invite" untuk masuk balik dalam keluarga madid..
thanks jannah yang buat sesi jejak kasih..
thanks alya yang mewujudkan kewujudan aku...
masuk dalam keluarga nih..
buat aku jengok dari atas sampai bawah..
bawah..
bawah..
bawah..
sungguh..wajah-wajah tu aku ingat satu-satu..
tapi banyak nama dah takde dalam kotak ingatan.
boleh kira dengan jari.
tu pun malu nak mengaku.
bimbang, takut-takut takde yang ingat.
malu sendiri.
kalau nak imbas..
madid tempat mula aku hidup berdikari.
dan aku hanya ada mereka-mereka untuk aku terus berdiri.
dan sekarang,


aku lupa.

:'( tu buat aku rasa teruk.








selit-selit:
teacher zuraini - "awak pelari rumah kuning kan?"





mata pena,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...